Nye toner i pressen

Efter en ordentlig tur i mediemøllen i februar, så har vi brugt rigtig meget tid på at kommunikere vores koncept meget skarpere til både pressen og vores brugere. Det betyder selvfølgelig, at der er en del brugere, som falder fra, fordi de har troet, at sitet var som pressen havde omtalt det, men vores mål er at skabe et datingunivers baseret på de tanker, som sugardating i virkeligheden handler om.

Det er lidt sværere at sælge til pressen, der synes, det er meget mere interessant at fortælle historier om, at sugardating er prostitution, eller at der sker snyd på sitet. I går kom det så frem, at andre datingsites har problemer med snyd, og de ikke på samme måde som os tjekker brugernes billeder for, om der ligger noget historik på Google, der kan fortælle om brugeren er en oplagt falsk profil. Vi godkender stadig billeder manuelt og sletter de profiler, som ikke overholder vores retningslinjer. Vi bruger de ressourcer netop for at sikre, at SugarDaters® er et så sikkert datingunivers som muligt, og det synes vi faktisk andre datingsites kan lære af. Det koster lidt flere penge at godkende billeder manuelt, men vi mener, det er det værd.

I dag bringer Søndagsavisen så en artikel om os, som for første gang fortæller den historie, som vi har kæmpet for at få andre medier til at fortælle. Nemlig hvad Sugardating reelt dækker over. Vi er glade for, at der lige nu er fokus på datingbranchen. Vi gik ind i branchen som et svar på de rådne forretningsprincipper, som rigtig mange datingsites opererer med, hvor det er næsten umuligt at melde sig ud, hvis man først har betalt en gang, og hvor mange af profilerne er falske eller sender falske beskeder til brugerne. Som fortalt før, så ser vi os selv som den pæne dreng i klassen, der både spiller med åbne kort, bruger masser af ressourcer for at komme snyd til livs, aldrig har købt eller oprettet en falsk profil og giver helt åbne muligheder for at melde sig ud, slette sin bruger og styre sit brug af sitet, som det passer brugeren selv. Det kan andre datingsites godt lære af.

Vi får sikkert hug igen senere, men det ændrer ikke på, at vi rent faktisk forsøger at skabe en forretning på sunde og ærlige principper.